Onyttighetskväll

Jag fick allt fixat i stan på banken och apoteket som skulle fixas. Men köpte inte nytt serum till håret. Det måste jag göra nästa vecka. Är ett måste.

Ikväll har vi grillat här hemma. Pappa gjorde sin fredagskvällsmat.


Mamma hjälper pappa med grillandet.

Efter maten gjorde jag och Ida upp världens onyttigaste bord. Med Chips, dipp, popcorn, godis, mer grillad lax och jordgubbar. Vi skulle mumsa på det samtidigt som vi spelade Iniana Jones. Vi åt upp nästan allt ihop. Men nu har vi båda ont i magarna och måste nog vila bort det till imorgon nu.

Imorgon ska vi åka iväg med husvagnen fresten. Till Västervik. Jag kan bara vara där en natt tyvärr. För jobbar på måndag morgon igen. men det är ju alltid något. Men nu kanske man ska hoppa i bädden i alla fall. Slipper alla fall packa något till imorgon. Det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0