Morgonpigg

Blir bara piggare och piggare på morgornarna. Kan inte sova längre. Idag vaknade jag redan vid fem. Sitter och lyssnar på Sporify nu som Jesper hjälpte mig med igår. Tackar!
Först när jag vaknade tänkte jag att jag skulle städa mitt rum. Jag började. Men jag har så mkt på rummet nu att jag inte vet vart jag ska ha allt. Då är det inte lätt. Så ska bara lägga undan lite till nu sedan behöver jag tänka. Tänkte jag kunde gå ner och äta frukost då och rita lite kanske eller nörda vid TV-spelet.

Kommentarer
Postat av: följer din blogg!

kan inte du visa mer outfits och delar av din garderob? är jättenyfiken.

2009-07-11 @ 11:02:51
Postat av: carro

im comming ;) watsh out

2009-07-13 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0