Massagekväll

Så fort jag slutat jobba ikväll gick jag till Carro. Vi skulle ha massagekväll. När jag först kom dit skulle de precis äta så jag blev bjuden på klyftpotatis och grillatkött. Mumma! När vi smaskat i oss det så gick vi in på Carros rum och kollade på kort från Florida sedan hon vart där innan. Jag längtar bara mer och mer. 5½ vecka kvar nu bara. Gu vad jag tjatar. hihi! Men kan inte rå för det. Samtidigt som vi kollade igenom alla bilder masserade vi varann. Jag hennes baklår som hon har ont i och hon fick massera min otroliga träningsvärk.
Smakade en Sandwich hemma hos Carro med. Var så sjukt länge sedan jag åt en sådan. Glömt bort den glassen. Nu ska den börja mumsas i sommar igen.


Imorgon jobbar jag igen. Men det är sista dagen sedan är jag ledig helgen. Lagom till det fina vädret försvinner om vädret stämmer. Men jag har ändå helgen uppbokad så det kommer nog bli en kalas helg ändå. Ut till sommarstugan och träffa kusinerna igen innan de åker hem och va med Robin och på lördag ska jag va med Jasse. Vi ska träna och gå på Ice age 3. Vill verkligen se den. Älskar ettan och tvåan.


Ice Age 3


På söndag var det också något men det har jag visst förträngt nu. Men det kommer jag nog snart på. Men nu ska jag försöka sova även om ´jag inte är något trött. För annars orkar jag la aldrig upp till 8 imorgon då jag ska befinna mig på jobbet.

Natti Natti, som en av gubbaran alltid säger på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0