Lidköping

Hejsan! Jag kom faktiskt till Lidköping igår. Åkte med Robinsfamilj hit vid halv 8 igår morgon. På kvällen innan slingade jag Robins hår. Det blev bra faktiskt men vi ska göra det en gång till så det syns ännu mer. Den färgen som blev över tog vi till hans lillasyrra och färgade hennes hår. Det blev riktigt bra faktiskt. Slumpen kan vara bra ibland.

Så igår gick vi på stan här i Lidköping. Jag fick en jeanskjol av mamma. Jätte snygg tvätt var det på den. Har inte hittat någon sådan som sitter bra innan. Kom på nu att jag la undan två saker på HM också. Kanske får åka och kolla upp det sedan men jag vet inte än för jag vill shoppa i USA. Inte alls långt kvar tills vi åker nu ju. Galet!

Idag ska jag och Ida åka till Skara Sommarland och bada och åka karusell. Kommer bli nice. När vi kommer hem där ifrån ska vi jogga en runda innan vi gör oss i ordning för att åka in till stan och leta upp någon mysig restaurang och äta.



Ska försöka lägga in bilder sedan men min kamera och mobil funkar inte i denna datorn men så ska ta lite bilder med syrrans mobil och lägga in sedan.

Kommentarer
Postat av: ninnie

Åh e de New York Minute??? (En galen dag i NY på svenska) Den e så sjukt bra!! har typ sett den hundra gånger haha!



OCh vad ska du göra i USA? :)

/NInnie

2009-07-26 @ 16:25:11
URL: http://ninniej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0