Lat dag

Bilderna från Skara kommer tyvärr inte för ens jag kan sätta mig vid Idas dator. För hennes mobil är inte instalerad på min. Men jag lovar att det blir snart.

Idag skulle jag ha tränat men det blev inte av. skulle åkt in till Gymmet men farmor ocg farfar kom precis så stannade hemma och fikade lite med dem. Farmor hade gjort sin super goda Svartvinbärsmarmelad. M m m.. Den kan jag föräta mig på.
Det har varit en väldigt slö dag. Det ända riktiga jag egentligen gjort är att hjälpa mamma lite med att plocka hallon. Men jag åt nog fler än jag plockade. Jo en bra grej till gjorde jag faktiskt. Jag skrev in mig på trafikskolan. De ni! Nu kommer jag snart på gatorna.
Sedan var det massor av saker jag skulle gjort men som inte blev av. Träningen, städat klart Hela rummet, satt upp min nya tavla. Ja en hel del som jag får göra imorgon istället. Fullt upp dag imorgon.


Den som njuter mest av att vi är hemma från skara är nog hunden.

Kommentarer
Postat av: ronja

har du någon länk till där man kan se dina bilder som emelie ohlson tog på dig? :) jag har bara sett bilderna från ''behind the scenes'', och där är du riktigt söt så jag skulle gärna vilja se dom andra bilderna :) fin blogg!

kram

2009-08-15 @ 18:16:17
URL: http://www.ronjamedj.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0