Dålig uppdatering

Jag vet att min uppdatering just nu är skit dålig . men jag får som sagt inte det trådlösa internetet för ens imorgon . Då är det inte så långt kvar. Så då kommer det komma mera bilder och mer inlägg igen. För det går knappt på denna datorn. Den är så sjukt seg!

Carro har sovit här inatt. Och kommer göra det inatt igen. Vi lagade Taco (igen) igår kväll. Och sedan fixade vi så vi har tillstånd att komma in i USA, Vi blev godkända båda två. Härligt! För nu känns det som om det inte är alls långt kvar. Veckorna bara flyger iväg nu. Och i helgen på jobbet jobbar jag med Carro så då kommer jobbet som brukar gå snabbt gå ännu snabbare. Jag trivs jätte bra verkligen.

Nu idag har jag bakat vinbärskaka. För vi hade så grymt mycket vinbär på buskarna nu. Fick receptet på jobbet, den blev sjukt god. Ska lägga upp receptet här sedan. Ni kommer älska den.! Nu funderar jag på om jag inte ska ut och jogga en sväng. Men jag har inte bestämt mig ännu. hehe! För ska gymnma i eftermiddag sen. Men jag kan bara ta en kortis. 3km eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0