Caroline

Hejsan! Som jag tror jag sa så bor Caroline här hemma hos mig nu när jag är ensam. Det är underbart. Kunde inte haft det bättre. hihi!

Idag jobbade vi först på förmiddagen då solen sken. Och så fort vi slutat gick den naturligtvis i måln. det är så typiskt. Men vi stack in till gymmet då istället och gymmade en stund. Hann med en hel del även fast jag var så trött innan. Både Carro och jag känner oss lite halvkrassliga. Så vi får se hur det blir med det. Tränar så länge vi kan nu innan det bryter ut. he!
Efter gymmet åkte vi och handlade till att grilla. Hittade sjukt gott kött och ännu goare pommes. De var kryddade. As goda. Och nu ska vi bara duscha lite och sedan sätta oss och kolla på en tonårsfilm/komedi. Älskar sådana filmer. Få se vilken det blir. Kollade på en med Mary-Kate och Aschley igår kväll. Har sett den massa gånger men jag är sådan som kan se samma film om och om igen.


Sitter nu här och nördar medans Carro ska kolla klart på filmen. Men ska hoppa in i duschen nu med tänkte jag innan hon hoppar i badet och tar allt varmvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0