Anna och Jasse dag

Det spelar ingen roll hur länge jag är uppe på kvällarna nu mer. Jag kan ändå inte sova länge. Har redan hunnit med att äta frukost och allting idag nu. Har på mig träningskläderna nu. Funderar på om jag ska köra stavgång uppe vid Parken eller om jag ska köra Body Yam. Jag har aldrig kört det. Någon som vet om det är kul och hur det fungerar?

Igår var jag ju med Jasse. Vi tränade, sprang gick 6kilometer eller något. Vi har ingen koll på hur långt det var men kanske något sådant. När vi kom in gjorde vi iordning några fruktfat och käkade frukt (Bigarråer får vi aldrig nog av) och kollade på massa märkeskläder på internet. Jasse är grym på sådant så hon ska lära mig lite nu. Hennes faster var hemma hos henne också från Malmö. Hon är 75år men beter sig som en ungdom nästan. Hur härlig som helst. Så ska jag bli när jag blir gammal. haha! Var snyggt klädd och hängde verkligen med i vad som hände i världen både med mode och allting.
Vi var på bion med. Ice Age 3 ni vet. Alltså gå på den. Den är minst lika bra som ettan och tvåan. Det är inte ofta som filmbolag lyckas göra 3 filmer så och alla är skit bra. Men jag garavade faktiskt igen.
Direkt efter filmen cyklade jag hem till Landsbro igen. Vi hade gärster hemma. Emma Andersson och hennes familj. Men Emma var inte med. Lite synd. Länge sedan hon och jag gjorde något nu. Men jag och våra småsyskon började kolla på ännu en film. Leksaksaffären eller något. Men jag gick och la mig efter halva. Den var inte alls kul. Fattade ingenting. Kolla inte på den.




Idag ska jag och mamma måla altanen vit, emot pappas vilja. Men det kommer bli mycket snyggare. Och ikväll ska vi bort. Min kusin fyller år så ska fira honom lite. Gustav.


Gutav har Kalas idag! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0