Allsång

Idag i Kosta blev det några inköp. Två nya böcker, en almernacka. Min andra håller på att ta slut så det var på tiden. En ny scarfs, den på bilden här nedan, och ett par löpartights.

Men nu händer det lite mkt här just nu. Så lägger bara in lite bilder nu så tar vi mer imorgon.

Jag och Carro på Allsång


Vi hittade hur goda chips som helst på Lidel för 9kr.


Min nya scarfs


Underbara Carro och jag är bra på att sjunga med våra vackra röster på Allsången.


En kille på 10 bast från Åseda var hur grym som helst på att sjunga. Ni skulle hört honom!

Även Jessica Taylor från Landsbro är jag riktigt imponerad av. Ska lägga in ett klipp med henne från Youtube en dag sedan så får ni höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0