Utförsåkning med Idrott B

Hej hopp ! Idag hade vi frilufsdag med Idrott och Hälsa B . Det blev en mkt lyckad dag i skolan. Åkte till Kettilsås för lite slalom eller snowboard. För min del blev det ju snowboard då . aldrig åkt de innan men gu vad kul det va :) . Ska lära mig riktigt ordnetligt innan vintern e över. För det gick faktiskt mkt bättre än vad jag trodde. Ramlade inte i liften en enda gång. Kanske tack vare Eve som fick vara min snowboardlärar. Mkt duktig måste jag säga. Jag stod alla fall halva backen. Nästa gång tar jag hela. ska försöka få med mig någon att åka med på Lördag igen.



Jag och Eve i Backen.


Sedan hade vi korvgrillning mitt i. Grilladkorv kan verkligen vara gott. Speciellt Feffes. haha ! Undrar vad han hade i sin korv alltså. Oj lät det där fel ? Jag menade inte så. haha !



Robin ser erkligen ut att njuta av korven. Haha! Full mun.



Nu ska jag bara sätta mig och käka lite god mat och vila medans jag laddar inför skidträningen. Orkar nog inte så många varv idag. Ganska spak efter gymet igår och backen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0