Skidträning

Nu e jag hemma från träningen med . Gud vad kul det är att träna igen. Love it ! Och nu efter när man bara sitter sig ner och slöar. mm.. Och lyssnar på min nya favvo låt Poker Fejs. Den e verkligen grym. Man blir så jäkla party sugen närman hör den alltså. Någon som ska ut till Sävsjö imorgon ? 3:3. Är lite sugen. Men ska ju till Bodafors och kolla på fotboll först. Men behöver ju inte stanna hela cupen. hihi !

Nu kommer Robin snart. Båda två är ganska trötta efter dagens aktiviteter så jag kan chansa på att det blir en tidig nattning i sängen med film. Mamma har några vänner här med så finns massa goda frallor och snacks att njuta av. Sedan är det ju det där sjuka programet ikväll. Generation fett. Såg det första gången förra veckan. Hel sjukt ju. Vem fan har som mål att bli världens fetaste? Herre gud! Det finns verkligen männsikor till allt.

Och en rolig sak till. stfan plingade på här innan. Han hade skaffat alla GossipGirl programen till mig. Så himla snällt. Så nu lär jag ju bli fastklistrad framför TV:en ett tag även om jag inte sett klart OC än så måste jag kolla Gossip Girl först nu innan jag gör det. Det e så sjukt bra. Nästan som One Tree Hill. Haha ! Min såpaisse.



Gossip Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0