Gym

Har vart och gymmat nere på stan innan . Gick faktiskt bra. Gymmade bara överkroppen för rädd att få träningsvärk till slalomen imorgon. ska åka slalom med klassen :) . Ska testa snowboard för andra gången i mitt liv (typ 6 år sen sist). Önska mig lycka till ! Se upp i Backen! säger jag bara. haha !

När jag gymmat innan gick jag lite och kollade runt på stan. Sa att jag inte skulle shoppa något men det går banne mig inte . Blev en kofta från Gina, Ett läderarmband från Glitter och 3 par trosor från VeroModa. Nya favoriter faktiskt. Så nu har jag snart ett möte med en lärare (Fathima) om projektarbetet. som vi nästan e helt klara med redan. skönt ! Pratade om kost i fotbollskolorna i somras . Sedan har jag inget mer i skolan idag. Utan hem och slöa. Eller slöa. Jag ska nog inreda lite på rummet igen. Pappa ska sätta upp en ny hylla och tavla till mig där inne idag. Kommer bli mkt bra hoppas jag.


Ska verkligen skärpa mig nu och blogga mer igen. (Men vågar inte lova)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Dom trosorna e bäst liksom!

Okej wierd att man pratar om trosor Haha... nemen seröst love them liksom ^^

2009-01-28 @ 19:08:30
URL: http://ninniej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0