Engelska nationella

Det gick åt pipsvängen. Men det var visst bara ett test inför nationella sådan tur var. Hoppas så grymt mkt på att få göra om det. Mina tankar var någon annan stans idag. Men men.. de e bara ta nya tag. Nu väntar jag på bussen som ska ta mig hem vid 10 över 2. Ska hem ta lite fika, försöka plugga lite och träna. Skidor eller löpning har ´jag inte bestämt ännu men har ont i musklerna på framsidan jämte benhinnan så jag tror inte det är så bra att löpa på det just nu. Eller så blir det bara lite styrka. Men har värsta styrke passet framför mig imorgon. så får se. ska berätta om den trevliga fredagskvällen med Becca sen med :) .  Vi måste hitta på mer saker alltså. Ta tag i våra liv Becca :P . Hoppas allt kommer gå prima för dig . Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0