Chips och film i skolan

Idag har det varit en ganska skön dag hitills. först hade vi naturkunskap. Men de lektionerna brukar gå över ganska snabbt. Sedan hade jag och Fanny fikat idag, vi har så i våran inriktining att några ska ha med sig fika varje fredag. Mkt poppulärt på fredagen måste jag säga. En riktig fredas höjare. Och vi viste att vi skulle titta på film idag så vi bestämde oss för att ta med grönsaker och chips att dippa i olika dipper. MKT uppskattat och otroligt gott. Blev en mysis i klassrummet idag. Efter skolan sedan var jag och tre till tvungna att stanna kvar. slutar egentligen vid halv 12 men ville så gärna försöka bli klara med rapporten i projektarbetet. Men vi orkade bara 1½ timma, sen blev det mer flumm än något riktigt gjort. För trötta helt enkelt.

Vid fem nu ska jag åka iväg och kolla på Fotbollscup i Bodafors. Ska bli riktigt nice. Om vi går till Final kommer jag nog inte vara hemma för ens halv 1 typ. Sova länge imorgon. Så bloggar nog inte för ens imorgon igen om vi inte vinner ikväll då. då kanske jag kommer ha lite ork till ett inlägg till.





Lätt godaste chipsen.
Har ni inte testat dem så har ni
missat något det vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0