Bloggar igen

Nu idag bestämmer jag mig för att ta tag i bloggen och försöka ta tag i livet igen . Back again !

Idag har det varit en riktigt dryg dag i skolan . . Lång dag ända till halv 4 . Det händer inte ofta på mitt program men när det väl gör det är det hemskt. Höll på att somna när jag kom hem nästan, men pappa kämpade för att hållamig vaken . kan inte hålla på att sova på dagarna .
Sedan har jag inte gjort mkt . Kollar tv typ. Gårdagens Top Model som jag missade och Generation fett. Så himla äckligt! Hur kan man vilja bli världens fetaste? Åh! Grose !!
Och nu sitter jag och kollar på handbollen. Sverige-Kroatien. Trodde inte Sverige skulle ha en chans typ men de e ju till och med ganska bra. hehe ! Sedan direkt efter handbollen ska jag försöka somna. Ska ut imorgon kväll. Första 3:3 festen (Fester för alla treorna som ska sluta till sommarn) är men jag tror att Becca och jag drar till hotellet istället. Det är ju gratis lixom. Pank som man är. Ne men vi drar väll dit vi känner för imorgon sen.

Men nu e pausen slut i handbollen så nu ska jag återgå till TV:en.



Dagens



PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0