Vårlängtan

Ligger i sängen med datorn nu och kollar på en massa vårkläder. Jag vill ha vår nu! Längtar hur mkt som helst efter värme sol och bad. Okej sommarn är det väll jag längtar till egentligen då men om bara snön försvann och det blev plusgrader skulle göra mycket.



Idag har jag gymat på morgonen på idrottB sedan gått och lämnat tillbaka en tröja, köpte istället ett par trosor. Sedan var det skolSM för hockeykillarna så var och kollade på det. Förlorade tyvärr med 3-1 så nu va de roliga slut med det. Sen var det bara hem och käka och förbereda sig för skidträningen. Börja komma igång med träningen riktigt bra nu. så skönt! känns 1000 gånger bättre att träna än att sitta still.

Ska visa bild på mitt hår sedan med. skulle lagt in nu men har alla bilderna på mobilen och den dog innan idag så det får la bli imorgon då. Känns om om jag alltid skjuter upp det. Usch! Men imorgon ska jag kämpa för det . haha !

God Natt sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0