Plugga

Sitter i skoan nu. Väntar på att få åka hem typ. Ska på samtal klockan 1 och sedan åka hem med 10 över 2 bussen . Tiden går så segt när man inte har något att göra. Kan ju inte lägga in några bilder här ifrån heller. lite tråkigt.
Men men.. Ikväll blir det hockey med Eve och Ester. Kommer blir trevligt. En skön paus lixom. För måste plugga som en häst idag med så fort jag kommer hem. Stor historia inlämning.



Var ju i badhuset och hade vattengympa med laget igårkväll. Var as trevligt. Satt och bastade med hårinpackning och så eftersen. Hur skönt som helst. Och träffade en jätte gullig tant i bastun. Gud vad hon tjabbade. haha!


Nu kom jag fresten på lite saker jag kan göra medans jag väntar. Kan ju faktiskt Lämna tillbaka min engelskabok (som är sen redan) och gå och hämta våran nya svenskabok som vi ska läsa ut och ha föredrag och skriva skriftlig inlämning om om tre veckor. Dags att börja läsa.
Ush jag får panik när jag tänker på hur mkt jag har nu. Plugga, Plugga, Plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0