kompisbok

Var så läne sedan man höll på med sådant här men de e faktiskt ganska roligt att skriva i dem och läsa om hur man va för några år sedan. haha ! Så jag tänkte att jag skulle svara på frågorna ur en nu:

Tio första
1. Första bästa kompis: Emma Andersson
2. Första bil: Har inte ens skaffat mitt körkort ännu
3. Första kärlek: Erik Karlsson
4. Första husdjur: Ronja, gullekissen
5. Första semester: I Okne min första sommar
6. Första jobb: Smälla flygor hemma hos mormor. 50öre per fluga. Haha!
7. Första köpta skiva: Tror nog faktiskt det var Britney Spears
8. Första riktiga kärlek: Jim Gustafsson
9. Första piercing: I örat
10. Första konsert: Lena PH och MagnusUggla

Nio senaste
1. Senaste alkoholdrycken: Likör 43 blandad med mjölk
2. Senaste bilfärd: Hem från skolan idag med Josse
3. Senaste filmen du såg: Bolt
4. Senaste ringda telefonsamtal: Till Robin igårkväll
5. Senaste bubbelbadet: Förra veckan på spat i Vetlanda där vi firade Gabbi
6. Senaste spelade cd: Annas blandade bland CD
7. Senaste kyss: innan idag :)
8. Senaste gången du grät: i förgår
9. Senaste måltiden: kycklingklubbor i skolan och sedan massa vindruvor hemma

Åtta har du nånsin:
1.Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja
2. Blivit kär vid första ögonkastet? Nästan
3. Blivit arresterad? Nej
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Självklart
5. Fått ditt hjärta krossat? Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nja
7. Haft ett one night stand? Nej
8. Busringt till någon? Ja

Sju saker du har på dig: Jeans, trosor, strumpor, BH, Svart linne, svart spetströja, armband

Sex saker du gjort idag: Ätit kladdkaka med klassen, Träffat Josefin Gustafsson, Öppnat den goda kolaburken, Gått i skolan, Spelat på datorn, Kollat på skidor

Fem favoritsaker utan rangordning:
Mina skidor
Min TV
Min säng
Min mascara
Mina Löparskor


Fyra personer du kan berätta allt för?
Finns dem jag kan berätta mycket för men nog ingen jag kan prata med allt med. I sådana fall Tinno (terapeft)

Tre val:
Blått eller rött: blått
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: chips

Två saker att göra innan du dör: Skaffa familj, Resa runt i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0