Hockey

Nu har jag alla fall fixat en av alla sakerna. CV:et till jobben jag ska söka. Hoppas de vill ta in mig. Men jag är ganska nöjd med det så om de har samma tycke som mig så.

Nu håller jag på att göra mig iordning för hockeykvalet ikväll. ska dit klockan halv 7 och träffa vänner så att vi får bra sittplatser. Matchen börjar vid 7 sen.


Klädsel för hockeyn. (Doc inte hunnit fixa sminket och så än).


Där ser ni ju mitt hår med nu. Men slingorna syns inte på det kortet. Det är mycket ljusare.

Kommentarer
Postat av: Lina !

Ooh , du är SÅÅ smal .. Har du skrivit nått inlägg om anorexia-tiden ? Skulle va intressant o läsa ! Massa kramar .

2009-03-05 @ 14:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0