Full dag

Morgon på er !
Boro vann igår på ockeyn. As gott! Så nu är nästa match på söndag redan men den är borta och jag måste plugga. Men det var alla fall en bra match att titta på igår.

Idag är det en ganska smockad dag. Nu ska jag tiöll gymet med Carro nu vid 10 och gymma i ca 2 timmar. sedan ville hon sola men jag tror jag får hoppa de. eller får se. skulle behövas. Sedan direkt efter det ska jag till Gabbi och umgås med henne. Var länge sen nu. Vi ska göra oss iordning inför kvällens lagfest med fotbollen. Hoppas på en trevlig kväll. Sedan kommer Robin och hämtar mig där så jag hinner va med honom något i helgen också. Han har egentligen kalas idag men jag måste välja bort något. det suger men thats life. Får ge honom en bra natt. haha !

Men nu måste jag packa ihop allting. Vet ju inte ens vad jag ska ha på mig ikväll än?? Några förslag?

Hittade en gammal bild från förra lagfesten. Ser helt psyko ut på den men jag bjuder la på den ändå.



Var kanske inte förra. Men en i somras alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0