Blonda slingor och kort hår

Här sker det förändringar idag. Har inte längre långt hår. Känns både bra och dåligt, kommer nog sakna det snart men roligt med lite skillnad. man ser ut som en annan person typ. och nu sitter jag med blekningsmedel i håret och gör slingor. Hoppas verkligen det blir bra. Är lite nervös för att det ska bli gult. men då får jag la bara färga över att imorn.



GRATTIS ROBIN !

Min älskling fyller 19 idag :) . Så sitter hemma hos honom nu med färgen. Han fick en tröja av mig. vilken fantasi man har. NOT! Men han har en present till som väntar och jag hade en annan ide men hans fotboll låg lite ivägen. Åka på Sweden Rocks . Men men.. Nu känner jag att det blir mys . haha ! Han

tycker nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0