Blogga

Nu ska jag verkligen komma igån med bloggen ordentligt . vet inte hur många gånger jag har sagt det nu . Men nu jäklar! haha!

Har redan slutat för dagen . ska ner på stan nu och fixa lite grejer till klockan 13.15 då jag ska till frisören. Efter det ska jag köpa färg och slinga mig. vill göra både bruna och ljusa slingor men börjar nog med de ljusa och ser hur det blir först. ska göra dem själv. har aldrig slingat håret själv sedan 8:an så får se om det lyckas.



Hade en kanon helg fresten med kul fest och trevliga vänner :)

Har tyvärr inga bra bilder där ifrån men ska försöka lägga in de jag har alla fall . Kanske kan visa resultatet på håret sedan med. Om det blir någorlunda alla fall. Annars sticker jag till affären direkt och färger om hela håret brunt. hehe ! Men jag hoppas på det bätsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0