Äntligen !

Äntligen har vi fått ett nytt internet. det andra fungerade ju inte. Så nu ska jag allt ta igen allt jag missat . Och i och med att det varit lov denna veckan så har jag ju inte kunnat skriva i boggen i skolan heller .

Så på lovet har det varit full rulle verkligen . Kan lägga in lite bilder från det som hänt.

Men idag har jag varit ute och åkt skidor med Carro på förmiddagen. Så himla härligt. Kunde nog stannat ute hur länge som helst men de gick inte för skulle på Kalas sedan. Mormor fyller imrgon så skulle fira henne. Grattis Grattis !! Och sedan gick jag och syrran på bio. Yes Man! Den hade sina stunder i filmen men långt ifrån det bättre jag sett med honom.



Anna & Carro





:)


Övriga bilder rån de andra bilderna från lovet ska jag försöka hinna med sen. Eller imorgon alla fall. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0