2 feb

Glömde säga grattis till Henke igår . Hur kunde jag glömma . A ja . Grattis i efteskott :) . Hoppas på en fest att fira dig på och Thobbe på ihop. Många som fyller nu i februari alltså. Får inte glömma resten nu. Men tror jag har stenkollen frammåt.

Ikväll har jag vart och åkt några varv på längdskidespåret. Känner att det går bättre och bättre för var gång nu. Bli bara starkare och starkare. haha! ska träna mitt första fotbollspass imorgon med nu tänkte jag. Men de e bara löpning så jag vet inte om det gills. Men de e ju alla fall träning och jag får umgås med laget. Underbara.



Och nu sitter jag här och tar igen mig efter passet. ska lägga mig tidigt ikväll. ska upp tidigt imrogon så. Lägga mig och kolla på OC. var allt för länge sedan jag kollade nu. saknar det! Är ju bara på sesong 3 än så jag har ju lite kvar.


The OC

Kommentarer
Postat av: F

Hej :) undra bara om du har mörkbrunt hår med ljusare bruna slingor? hah jaa tänkte göra nått liknande så (A) :D

2009-02-04 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0