Skidläger

Inatt har Robin sovit hos mig. Världens mysigaste och underbaraste pojkvän.
Igår var vi i Jkpg. Jag tänkte köpa de sista julklapparna och en ny mobil till mig och kolla ut en system kamera jag ville ha i Julklapp. Jag kom hem med 0 nya saker! Robin som inte skulle handla gjorde ett fynd. En bil-borst-skrapa. haha!


Idag vid 15.15 kommer Lasse och hämtar mig här hemma. Då bär det av till Orsa för skidläger. Jag har tjatat så om detta skidläger innan. Men sedan jag stukade foten har jag inte ens kunnar jogga och nu ska jag träna från 0 till massor. Känns så hemskt. Känner inte för det längre. Men men.. Har fler orsaker. Robin åker iväg när jag kommer hem. Han ska till Canarie öarna över Jul. Och så vill jag vara hemma och göra sådant man gör innan jul. Allt julmys! Jag älskar Julen specielt nu när det äntligen ser ut som om att det kommer bli en med snö.

A ja. Nu ska jag börja packa. Tjaoo!

bep.jpg
Hörde den låten idag på morgonen på Vakna med The Voice. Riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0