Skidläger

Nu har jag kommit hem från mitt skidläger. Eller ja, okej. Jag kom hem i söndags kväll. skidlägret var okej. Orkar inte skriva så mycket komentarer kring det. Hade fortfarande ont i foten så kunde bara köra ett pass om dagen. Seegt! Men trevligt sällskap:).


Inatt sov jag naturligtvis hos Robin. Han åker imorgon så var tvungen att spendera tid med honom. Vi hade mysmys. Idag åkte han och jag och köpte de sista julklapparna. Skönt att äntligen ha allt klart. Sitter nu och håller på att lappa ihop lite Julrim. En del blir riktigt bra faktiskt. Förvånad själv. haha!

 

Det ska snart komma bilder i min blogg igen. Men har ingen fungerande mobil som jag alltid fotar med nu. Så den är väldigt tråkig just nu tyvärr. Men efter jul kanske. hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0