Problem sömn

Godmorgon!
Jag vet inte vad det är med mig. Jag kan aldrig sova längre nästa. Idag vaknade jag redan vid 4:a. Försökte somna om men gav upp vid fem och gick upp och satte mig lite här framför datorn tills Vakna med The Voice började. Nu sitter jag och kikar på det samtidigt som jag letar efter en ny mobil. Min tappar funktion efter funktion just nu så den håller inte så länge till plus att helften inte funkar längre. Vill ha en kamera mobil till ett hyfsat pris. Helst skulle jag vilja ha en sådan med slide på sidan med tangentbord ni vet men de blir för mycket pengar. Någon som har något förslag?
Jag som ville ja en system kamera. Kört nu på ett tag tack vare dålig Mobil! A ja..

Nu tänkte jag försöka komma ut och testa om min fot håller för att åka rullskidor. Kan inte springa ännu och det har gått 2½ vecka och jag har fortfarande väldigt ont. Någonting vill inte att jag ska kunna träna. Sorgligt.

När jag åkt (om jag kommer iväg) ska jag bara göra mig iordning så ska jag mamma och Ida åka till Jkpg. Ida ska på fotbollsuttganing till gymnasiet - Lycka till stumpan!     När hon är där ska jag försöka hinna med att kolla efter en ny mobil och kanske även lite julklappar. Har inte hunnit köpa en ända ännu. Och nu är det inte långt kvar. 16 dagar. Ingenting!


 

Fresten har fått lite mer bilder från Panos visningen.



Ne he. Nu laggar datorn igen! Får ta bilderna senare. Tyvärr.. en blev det ju alla fall.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0