Panos Emporios

Heej ! Nu händer det verkligen saker i mitt liv. Har hänt en hel del nu det sista men det absolut största är att jag blev uttagen till att gå manekäng till Panos emporios. Det var en av de roligaste kvällarna i mitt liv.

Det började redan vid 7 på morgonen för mig då jag tog tåget till Göteborg. Vid tolv skulle vi vara där och repetera och öva in för kvällens show. Vid 17 fick vi våran rast då vi kunde käka och lite. Sedan var det dags för smink och hår som gjordes av Make UP Studios (alltså proffs).
När alla var klara vi (jag, alla underbara modeller och Erik Saade) och förberedde oss inför kvällen med champis. A ja. gu vad jag tjabbar känner jag nu. Showen började alla fall vid halv 1 på natten på Park Lane i GBG. Här får ni lite bilder. Kommer antagligen att komma fler. Då vi blev fotade underkvällen också för att bygga ut våran Portfolio. Men de bilderna är inte klara ännu.



Mingel under kvällen.


Anna Book var en av många kändisars ansikte som fanns där under kvällen.




Jag till vänster.


Erik Saade sjöng upp bl.a sin nya singel.




Ett stort Grattis till Mikaela som gick vidare till Panos Emporios Final!

Detta var en kort förklaring till en sjuukt rolig kväll ihop med ett gäng underbara modeller.


Kommentarer
Postat av: Linnea

heej anna.. va kul . de är bara att köra på.. han fixar nog en mua till dej så du behöver nog inte göra ditt smink själv.. vilket blir bäst ´på bild eftersom dom är proffs på de dom gör :P kulkul.. du måste visa resultatet sen!! kram puss nea

2009-12-06 @ 14:26:33
URL: http://mineam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0