Julbak

Ikväll har jag, Ida och min kusin Moa varit och bakat julgodis hos mormor. Ätit så mkt så jag har ont i magen nu. Men gräddkola, marsipan doppad i choklad och knäck! Mmm.. Tog faktiskt några bilder men min mobil har blivit jätte konstig nu det sista och nu märkte jag att det inte ens går att koppla in den till datorn nu. Nu vet jag alla fall vad jag ska önska mig i Julklapp. Jag som ville ha en System kamera!

Mer saker som jag gjort idag?
Hmm.. Vart en ganska slö dag. Skulle gått till gymmet men latmasken tog tag i mig igen. Illa! Men imorgon SKA jag. haha! Jo jag har Victorias secret show hemma nu! Gaah! Måste kolla den imorgon nu. Robin blir sur på mig om jag kollar på den ikväll nu när han kommer. hehe! Men han har varit och hyrt film så det blir mys framför TV:en strax. Han kom precis.

Jag tröttnar aldrig på Victorias secret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0