12/12

Idag har jag faktiskt varit fuktig och tagit mig till Gymet. Kändes väldigt bra. När jag kom hem hjälpt Robin mig att bära upp en stor jobbig soffa på övervåningen. Trodde jag skulle bli krogig efter det. haha!

Nu har jag käkat lite våfflor och gör mig iordning för att fira årets Lille-Jul. Det är någonting vi gör varje år med mina småkusiner på mammas håll. För de åker upp och firar riktigt Jul i Kiruna sen. Så det ska bli mysigt. Lite småtjuvstart på Julefirandet.


Jag som håller på att göra mig iordning. Med min nya Tröja som jag verkligen har fallit för.
Mitt kap från Jönköping i Onsdags.


Kommentarer
Postat av: Stefan

har du varit "fuktig"?? blev nog lite fel där :D:Dhaha

2009-12-13 @ 20:36:24
Postat av: debbie

Anna du är så sjukt snygg. Landsbros stolthet. Du kan ha på dej vad som helst och du är den sötaste jag sett! Vi måste ses snart! Ska du ut på juldagen? Kom å shaka ass med mej!

/Debbie

2009-12-16 @ 09:18:02
URL: http://metrobloggen.se/debba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0