Veet

Morgon! Kunde inte sova alls länge idag. Kanske för att jag låg ända till 11 igår. Vem vet.

Igår kväll skulle jag testa en ny vaxningsprodukt som jag inte testat innan. En Veet produkt. Den rosa. Har alltid haft den gröna innan men den rosa fick jag med i en goodiebag och var tvungen att testa den.

Den funkade faktiskt väldigt bra. Det ända jag inte tycker om med vaxet är att jag har svårt att få bort vaxresterna på en gång så man känner sig lite klabbig om benen i början men när det försvinner har man ett lyckat resultat i fyra veckor. Skönt att slippa hyvlen.

Jag målade även tånaglarna på kvällen sen. Fick nya lack från SOLO-tidningen. Så testade ett av dem. De var rosa lack och jag älskar den färgen så jag kunde inte motstå. Det var syrran min som köpte tidningen i och med att Kenza var på framsidan. Både min och min syrras favorit bloggerska antar jag.


Idag börjar jag inte jobba för ens klockan fyra. Det känns skönt. Så borde ut och träna idag och så tänkte jag laga någon god mat till mig och Ida. Bara vi två hemma idag efter som mammas semester tog slut nu. Hon åkte till jobbet för en 30 minuter sedan.

Tänkte lägga in en dagens outfit här med men är det inte datorn som cp:ar så är det istället mobilen som inte vill kopplas in i datorn. Det är så tråkigt. Varför kan det aldrig funka som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0