USA

Jag vet att det är dåligt uppdaterat av mig. Men man har knappt tillgång till någon dator här i USA.
Just de ja. Jag har inte ens sagt det. Jag är i Florida nu. Sedan tre dagar tillbaka. Har varit i DisneyWorld, shoppat solat och badat. Och imorgon drar vi vidare till Miami. Är i Orlando nu.

Här kommer lite bilder. så kommer mer förklaringar senare.


Disney World tickets.


På Epcot


La France

Jag ska lägga in fler bilder sen. Men nu måste jag göra något annat en liten stund . Kommer mer... Håll utkik

Kommentarer
Postat av: Ida

Yes ! Äntligen bilder :) . Jag saknar dig ! Håller mig uppdaterad . <3

2009-08-23 @ 17:08:07
URL: http://idaarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0