USA bilder

Händeren hel del här alltså. igår låg vi på stranden hela dagen. solade, badade, stektes och spelade amrikansk fotboll. man får testa på det mesta här. det är skit kul!

Beachen









sedan på kvällen gick vi ut och åt och sedan blev vi upphämtade i en cab av några modeller. helt sinnes! 
ni kan få se lite bilder bara... senare. för de ligger inte på datorn än.


Till taco menyn var det röda och lila tortillas. (Jag vet, vi äter mycket taco)hihi!


Fast jag har faktiskt testat sushi för första gången det gjorde jag första dagen vi kom hit. det var faktiskt gott. Passade alla fall mina smaklökar.

Blek fis första (andra) kvällen.


Ps. bara längtar efter att få visa er våra dräckter vi ska ha på maskeraden. Någonting som jag aldrig trodde jag skulle sätta på mig i hela mitt liv. Var nyfikna tills på lördag. då kommer de.



Idag ska vi ligga på stranden igen. Har stor beslutsångest om jag ska göra en ny piercing. Så rädd att det ska göra för jäkla ont. Vill ha en till i örat. Där det är som hårdast. Bland allt brosk. Vad tycker ni? Måste göra den idag i sådana fall för sedan åker vi tillbaka till Orlando i efter middag. Även om jag mer än gärna skulle stanna här några nätter till. Men det kostar ju och vi vill hinna med mer saker innan vi åker hem så. Fullt upp nu!

I'm in Miami bitch!

Kommentarer
Postat av: Jennie a .

Sjukt snygg du är Anna !

2009-09-03 @ 20:34:33
Postat av: Malin Byström

Hej Anna. Kikar in på din blogg ibland. Ville bara säga att det var sjukt fina bilder på dig på stranden. Du är vacker!

2009-09-21 @ 22:09:49
URL: http://malinbystrom.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Ååhh härliga bilder, längtar tillbaka till miami när ja ser dom här=(

2009-12-03 @ 03:23:21
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: LINNAAB

Oh så härliga bilder , fin blogg ! Kram :)

2012-04-06 @ 13:25:12
URL: http://liinaberglund.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0