I'm in Miami

Tjohoo! Sitter på hotellet nu efter en galen dag. Vi tog bilen på morgonen för att åka till Miami. Det gjorde vi verkligen rätt i. Men det hände lite galen skaper redan på vägen dit. Vi åkte fel i två tullar så vi kämpar med att bli av med böter nu, sedan tog det ungefär en timma att hitta parkering i South Beach, där vi bor.

Vi gick direkt ner och la oss på stranden efter att vi checkat in. Helt super varmt och när vi väl skulle gå ner i vattnet  var det minst lika varmt. Har aldrig varit med om ett vatten som måste vara minst 32 grader varmt. Svalkar inte ens. Så vädret kan vi inte klaga på. Så imorgon blir det hel dag på beachen.

När vi solat gick vi tillbaka till hotellet för att sedan gå ut och äta Taco. Mmm.. Min favorit mat finns överallt. haha! Och så har vi shoppat, På Victorias Secret. Gaah! Love it!, Kommit in lite fel på en klubb -> en gay club. hihi!, shoppat den snyggaste outfiten till collage festen på lördag som har Tids tema. We are going to be the feautcher. Ingen kommer slå oss. Grr.. Visar dem inte för ens på lördag. Vill inte avslöja något. Så vi har strosat runt ett bra tag i kväll, och jag kan inte säga annat än att denna staden trivs jag i.


Me and Carro <3 Taco


och glass på det, perfekt. Det är hur varmt som helst även vid midnatt så glass behövs dygnet runt.


Men nu ska jag faktiskt göra mig iordning för bädden. Så jag har laddade batterier för morgon dagen.

Har massa fler bilder, men som vanligt så kommer mer sen. Den som väntar på något gott...

I'm in Miami Bitch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0