Växsjö

Igår var jag, Robin och Ida i Växsjö. Det blev inte så många inköp men det som var allra viktigast blev det alla fall. Nya fotbollskor. Ska ju på läger i helgen så kan ju vara bra att ha ett par skor. Blev lika dana som förra året. men de är skönast.
 

ADIDAS Copa Mundial


Även Ida fixade sina skor. Sedan köpte jag bara en marinblå pösig kofta från Monki.

Kofta från Monki


Ida köpte även en ring från H&M och en klänning från Monki. Robin köpte ett par skor som han redan har ångrat att han köpte. haha! han ka åka och lämna tillbaka dem någon dag nu snart. Men vad som gjorde att det inte blev så mycket shoppat var att jag hade glömt att jag och Robin ska till Malmö nästa helg. Hur kunde jag? Måste ringa Klas idag nu och fråga så att det är okej att vi bor hos honom då. Idol ni vet. Måste snakca med Jasse med om det. Så då blir det nog lite mer shoppat. Roligare att shoppa när man är iväg så man slipper se lika dan ut som alla andra.

Idag är det ju skärtorsdagen med. Och våran Påskahare ska komma med ägg tdigare i år i och med att vi åker imorgon. ska fixa lite med det med. Tänkte göra värsta Påskmiddagen till mamma och pappa kommer hem från Jobbet också. Hoppas de blir glada!

GLAD PÅSK !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Växjö med S var en ny stavning?!

2009-04-09 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0