Tidsfördriv

Snacka om att Påsklovet kom när det verkligen behövdes. Stort + till det fina vädret det börjat med me.

Har legat och stekt hela dagen idag nästan. haha! Var ute och sprang på morgonen med, och nu på efter middagen kollar fotboll i bara linnet. Underbart! Vår när den är som bäst lixom. Ska lägga in bilder och så från dagen sen för min mobil går inte kopla in i syrrans dator. Så kör bara lite tidfördriv här så länge medans hon fixar sig för fest.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Solen
Vad gjorde du kl 08 imorse: Kysste på min älskling och kollade på TV.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var påväg hem från kiosken med sis.
Det sista du sa högt: Jag tar en Puff!
Det senaste någon sa till dig: Hur låter inte det?
Vad har du druckit idag: Ramlösa Granatäpple och Vatten
Vad var det senaste du åt: En kinapuff
Vad var det senaste du köpte: Fredag tidningen till Expressen
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Solnedgång
Godaste glassmaken: Vanilj med daimpyllor i och Solero
Sover du tungt: nee inte så
Drömmer du mardrömmar: händer då och då.
Favoritklädsel: mysbyxor och snygga linnen
Vad ser du om du tittar till höger: Syrrans sminkhörna
Vad gör dig glad just nu: att imorgon ska det bli soligt och det är Påsklov!
Vad ska du göra härnäst: Välja festkläder till sis.
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Hungrig
Favoritgodis: Sura flaskor
Kläder just nu: Everlast mysbyxor, Rosa linne, Wesc vit tröja med gråa ränder
Sommarplaner: sola, bada, jobba, njuta, shoppa
Hur många kuddar sover du med: tre
Morgon eller nattmänniska: bägge, är inte trött
Vad är viktigast för dig: mina nära och kära
Snarkar du: Hmm.. Jag vet inte!
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: Spindlar och Gråsuggor!!
Stökigt eller välstädat: välstädat
Längtar du mest efter just nu: Sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0