Talang och Pizza

Hej ! super dåig bloggning av mig nu igen. Jag är dålig på det här iband. Men idag har det varit jätte fint väder så vem vill sitta och trycka på datorn? inte jag.

Provet gick bra idag faktiskt. Så skönt. Var hemma redan vid halv 12 sedan. så la mig ute och stekte i solen. Underbart. sen kom ida en timma senare med kladdkaka och glass,. Mmm.. ,mm..m ! Snacka om att det kändes som sommar. Brände mig lite till och med.


vadå röd om näsa och kinder. haha! men jag kommer bli brun sen alla fall.


Var och testade min provklänning till Balen hos sömmerskan innan med. Jag tror den kommer bli as bra. HoppasHoppasHoppas! :)

En hel del av mins kompisar som ska ut ikväll. men jag känner verkligen inte för det. Känner bara för att slöa här hemma, kolla på Talang och beställa Pizza med syrran och hennes pojkvän. Ensamma hemma ikväll så det blir nog en riktigt skön kväll hoppas jag.


Before school

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0