Sommarvärmen är här

Har inte varit i skolan idag. Vi hade bara träning på morgonen och jag kunde ändå inte vara med. Så har suttit hela förmiddagen och en stund på eftermiddagen och pluggat i solen. Har varit värsta värmen ju. Hann till och med få lite färg. Helt otroligt. Så nu kan jag snart hela provet som blev framflyttat till fredag. Och så har mamma hjälpt mig med religionsarbetet. Hon är underbar. Så det är också typ klart nu. Så nu känns veckan mycket lättare.


Steker magen i solen medans jag pluggar.


Har varit hos min sömmerska som ska sy min balklänning idag med. Tror det kommer bli prima. Ska beställa tyget ikväll. Rosa var det. Älskar den färgen. Ni får se klänningen på balen sedan. Vill inte avslöja något i förväg.


Innan jag skulle åka till sömmerskan.



Och Gabbi hade fått jätte ont i foten igår. Men det var bara en mjukskada sådan tur var. Var så orolig för dig.

Ikväll nu är det TV-kväll alltså. Först Du är vad du äter, sedan var det något annat och så börjar ju ett program som nästan bara jag och Thobbe gillar. Haha! Playboy Manision är tillbaka! Vet inte varför jag gillar sådana "skit program" som de flesta kallar de. Men jag kan bara inte sluta titta på dem. hihi! Just det ja. Greys and athomy är det ju innan där. Yeah! vilken kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0