Sis

Robinson var helt okej idag. Hon som åkte ut har man knappt märkt av så det kändes som att det var helt rätt person att försvinna.
Pappa hade lagat en ny maträtt som han alltid gör varje helg. Det var riktigt gott. Klyftpotatis ihop med purjolök och tomater och någon stek till. Mumms! Ville först haft grillat nu när vädret är som det är. Det skulle verkligen satt pricken över i men detta var så otroligt gott så nu spelar det ingen roll. Kan ju grilla någon av de andra fina dagarna som ska komma.
Syrran min har inte kommit hem ännu. Men hon kommer nog vid 23-00 någon gång. Hon har ju skaffat pojkvän nu med. De är hur gulliga som helst. Åh! All Lycka till dem. Och vem kan inte motstå min heta lill-syrra alltså.


sis innan utgången. Jag som valt Outfiten. hihi



Bilderna från dagen. Doc bara två styck.

Jag hade ju typ bara stekt hela dagen fram till B-lagsmatchen. Så har blivit lite röd. Men hallå. Jag jobbar fortfarande på grunden. haha!


Sedan var det dags för fotbollsmatchen. Sis spelade ju. Jag och Emma med våra mammor åkte och kollade. De gjorde kanske inte sin bästa match men det var ånga unga nya som testades så de får klart Godkänt. Eve, våran nya målvakt, var as duktig. Hon har talang.











B-laget - Ormaryd B


Nu sitter jag och kollar på CSI Miami och pausen är slut så ska återvända till det. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0