Puuh!

Åh jag känner inte alls lika mycket i magen idag som jag gjort innan. Visst det känns men det är inget mot igår och de andra dagarna sedan fredags. så har lite ork nu alla fall så har atgit tag i att städa mitt rum lite nu. Men behövde en paus för det är/var verkligen jätte stkigt så man kan behöva paus. ska ut och go med födelsedagshunden idag med sen. Issa! Grattis Sötis! Ska baka en tårta och så och fira riktigt ordentligt. haha! Blir väll en ganska kort promenad också så jag hinner med och så jag fortfarande tar det lugnt med magen. Får alltid ondare när jag rör mig.
ska nog kolla på träningen ikväll med . Tyvärr kan jag nog inte vara med än. Hur mycket jag än vill. Robin spelar också så det är lite svårt vad jagska välja. Är så sjukt sugen på att träna med. Hmm.. Kanske ska jag försöka. Äh får e vad jag väler sen. Beslutsångest som vanligt.

så nu ska jag tillbaka till städningen. Ha bestämt mig för att göra klart idag! annars blir det aldrig riktigt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0