Projektarbetetsdag

Idag har vi haft projektarbetetsdag hela dagen. Jag, Fanny, Tina och Helena har ju varit och pratat om kost på alla fotbollskolor i kommunen. Så idag hade vi först muntlig redovisning för ettorna om det och sedan satt vi och visad upp det hela dagen. Ända till klockan kvart över 8 ikväll. Men det var faktiskt kul. Dagen gick skit fort.


Här är vårat arbete.


Solade lite i det fina vädret när det var Rast. Inte kul att sitta inne en ¨så as fin dag som denna. Hela dagen med!


Jag ocg Fanny skulle egentligen varit imorgon sedan och solat järnet men hon skulle till Växsjö nu. Synd! Hade varit as trevligt. Men ska sola med Malin och Thea istället nu. Så det blir super ändå. Har bara lovat mamma att damsuga övervåningen på morgonen men de ska la inte va några problem. Inte ens för mig min lata. he!

Nu vet jag inte vad som hände . datan CP:a som vanligt ,. lägger in fler bilder i nästa inlägg. Se om det funkar bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0