Plugg, träning

trodde vi hade gympa första lektionen idag men när jag kom i morgonfrissen och idrottkläder på mig så visade det sig att vi inte hade någon idrott idag utan redovisningar. Fick skynda mig att bara slänga på mig mina ombyteskläder och sticka på lektionen. Snacka om att jag såg ut som ett vrak, speciellt i håret. Hade fått lite färg i ansiktet sedan igår alla fall så det var inte så farligt att gå utan smink.

Efter skolan idag var det bara sätta sig och plugga igen. Så sjukt segt. Men satt i solen med vovven min så tiden rullade faktiskt på.



Sedan var jag ute och joggade en runda med hunden. Så lat hon är. Fick dra henne sista biten.
Hann bara äta lite youghurt med flingor när jag kom hem sedan så ringde Gabbi och frågade om jag ville med ut och gå. Klart jag ville det.Så himla härligt att prata loss lite med henne. Måste ta de här promenixerna mycket offtare nu när värmen kommer med. Tycker om dej tjejen. Nu ska jag tillbaka till pluggandet lite till. Sedan får det gå som det vill på provet och föredraget imorn. Jag har alla fall försökt.


Tröja - BikBok
Byxor - Everlast, Köpenhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0