Natten

Helt plötsligt inatt tyckte jag att någon kom in på mitt rum. Men jag kollade runt i rummet men såg ingenting. Så trodde att jag drömde. Men då hör jag en ljuv röst. "Hej Älskling!" Det var Robin som kom. Han hade tagit bilen för att träffa mig innan han och tre killar till ska ut på deras projektarbete, SurviverMan. de ska bo ute på en ö utan mat eller något i 3 dagar. De kommer dö! haha! Menhur gullig pojkvän får man ha? Så haft mysigt med honom nu på morgonen. Nu har han åkt. de ska va ute på ön vid 12. Jag tänkte ta och städa upp på mitt rum nu. Kan man lugnt säga att det behövs. sedan ska A-laget möta Öster idag. Mycket rolig match att kolla på. en är redan vid 13 så måste nog sätt lite fart nu om jag ska hinna något.
Har stor lust att spela lite fotboll på trädgården idag med. Hoppas Ida ställer en stund. ska ju på fotbollsläger nästa heg och har knappt rört en boll på över ett halv år. Det ser ljust ut. haha!

Klicka f�r att st�nga bilden
Dags att peppa tjejerna ordentligt idag Kenneth. Tufft motstånd framför oss. Men vet att om vi kommer upp på våran höga spelnivå så kan vi slå dem, Öster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0