Morgonrunda

God morgon! Kunde inte sova länre som vanligt. Men det var nästan bra. För då hinner jag ut på en morgonjogg nu och sedan damsuga innan jag ska ut i solen. Och det hinner inte bli för varmt för joggen. Får se när malin ringer med sedan. Ska ju umgås lite.


Här kommer mer bilder från igår. Bloggen blev ju helt trög igår sen.


När solen blir för varm. Haha!


Ja a Fanny. haha!



Till och med när det är 26grader varmt? TV-spelsnördar, nu får ni la ge er!


En nice dag i skolan. Tackar!




Har inte fått med dagens på ett tag nu heller men här kommer den som var i förgår. haha! Har alla fall tagit korten. Men nu känner jag mig pepp för att blogga igen. Yeah!


Ser lte trött ut men är jätte pigg.

ne he. Nu ska jag ta jogget. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0