Grillkväll

Igår klockan 14 cyklade jag och Sis in till vetlanda för att shoppa och sedan skulle jag till Gabbi. Det går faktiskt väldigt fort att cykla till Vetlanda så det känner jag redan att jag kommer att göra flera gånger. Jag hittade äntligen två par jeans på Gina. Har velat ha jeans nu hur länge som helst. Underbart. Så mycket mer kläder man kan använda så fort man hittar ett par jenas som sitterhelt okej. Tog lite stor storlek i ett par så jag har lite att växA i.
När jag kom till Gabbi så studsade vi först lite studsmatta med en liten unge, käkade hembakad pizza och sedan gjorde vi oss iordning med smink och massa kläder inför kvällen. Vi skulle inviga våren med massa andra kompisar med grillning och umgänge nere vid Östanå. det var hur trevligt som helst och känslan av sommar kommer verkligen när man sitter ute vid en varm eld och äter nygrillat kött och potatissallad. mm... det som jag inte tog mig an iår vad det tidiga badet. Tror bara det var Malin och Gabbi som var så galna. haha!


Jag och Gabbi åkte ner lite tidigare till Östanå och njöt av sol och vatten.



Grillning och mysig eld med underbart umgänge.



Men nu ska jag ut på en liten morgon jogg med hunden så hon blir lite rastad med. Skönt att ha det gjort sen. Robin kommer hem från sitt Surviver man idag med. Vill så gärna träffa honom med. ska nog ta cykeln till Korsberga idag också. Jag börjar nog bli en riktigt cyklist. men det är faktiskt skönt att cykla. I lugnt tempo då. hatar motionscykling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0