Föredrag

Jag fattar inte vad jag tänkte på. Igår kväll satt jag verkligen och inte gjorde någonting efter jag kommit hem från träningen. Bara satt vid TV:en och datorn och söade typ. Men inatt bara vaknade jag helt plötsligt av att jag kom på att jag idag första lektionen nu ska ha föredrag. Hallå! Hur virrig får man bli. Så fick gå upp 30min tidigare idag och skriva upp lite stöd ord på ett papper och sedan får det gå som det går. Jag e så smart!

Vi fick våra nya kläder igår på fotbollen. Härligt! Har inte hunnit kolla dem så noga än men de är helt okej. Speciellt träningströjan. Den e snygg.
Robin kom aldrig och hämtade mig igår sedan han fick inte tag i någon bil tyvärr. Men vi får ta igen det en annan kväll.

Nu ska jag träna lite till på föredraget lite hastigt innan de e dags.


Föredrag om Regnskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0