Top Model eller Idol?

Kom hem från min fotbollsträning för en liten stund sedan. Fick skynda mig som tjyven hem. För på torsdagar har vi alltid fika ihop hela laget och Idol och Top Model börjar ju vid 20.00 och fikat är inte slut för ens kvart över :O. Men så kommer det svåra valet. Vi har ingen sådan box som man kan spela in program på och se senare så jag måste välja vad jag ska kolla på. Men som vanligt ångest framför TV:en och klickar sig lite fram och tillbaka framför kanalerna och så ser man och missar lite på båda. Måste komma på någon bättre strategi för det där alltså. De går ju alltid samtidigt och jag älskar ju båda.


vs





En tråkig sak som hände ikväll var också att jag på lördag ska spela match med B-laget. Inte vad jag väntat mig precis. Det som är insparken och allt imorgon. Jag som tänkte festa till det lite. Men icke. A ja får la ta igen det en annan trevlig dag. ska gå i alla fall. Kan ju ha trevligt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0