Sjuk

HejHopp!
Blev ingen skola för mig idag. För när jag gick upp idag och åt frukost kände jag nästan direkt att något inte var som de skulle. Och i och med att jag sov hos Robin inatt och halva hans familj ligger i feber var det ju som gjort för att jag också skulle få det. Så fick krypa ner till Robin i sängen igen. Så har i primsip sovit mig igenom denna dag.. Försökt läsa lite i min bok som ska vara utläst imorgon men har aldrig varit med om sämre bok. Fattar ingen ting. Gammalsvenska av något slag :S .



Ganska mysigt ändå :)




Jo jag har varit hos frisören idag med jag. Tagit av mig håret. Känns ganska tomt nu men ändå skönt. ska färga och klippa mig på onsdag nu med men jag vet inte om jag verkligen ska färga det alltså. Ska alla fall klippa tillbaka min lugg men toppa resten. Men färgen? Vet hur jag vill göra om jag gör det men gillar faktiskt den hårfärg jag har nu också. Klurigt. Sätter in en bild när som på hur det är jag kanske ska färga det.

Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla film. Ni vill inte veta vilken. Bratz The Movie! haha! Men kände att jag var tvungen att se den i alla fall. Tihi!

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0