Länge sen..

Sorry. Var några dagar sen jag uppdaterade nu. Men har haft fullt upp. Massa plugg och igår tillbringade jag hela min dag i Eksjö. Surt! Men men.. I'm back !

Jag slapp alla fall provet idag. Det ända bra med att jag var i Eksjö hela dagen igår. Kände att jag inte kunde ett smack. Historia är inte med starkaste ämne om man säger så. Sedan hade vi även inriktningarna idag. Mkt trevliga lektioner måste jag säga. Idag skrev vi typ possitiva brev till varann i klassen. Får se vem jag får ett brev av som dyker upp i brevlådan om några dagar. Spännande.
Efter skolan var det bara hem och äta (grillad kyckling, så himla gott) för att efter det träna fotboll. Efter träningen är det bara att skynda hem till TV:en där Idol och Top Model redan börjat. Man får lixom ta och zappa lite emellan kanalerna där. Men idag var ju inte Idol det bästa programet. Man fick ju inte se några som sjöng. Lite tråkigt. Fast alla de som jag velat ska gå vidare har nog gjort det hitills. Det är ett så himla bra startfält i år alltså.


Och imorgon. Gissa vad vi ska göra på inriktningen då. Gå och äta på Chili Thai. Helt underbart! Snacka om att jag älskar den maten där eller. Mmm.. Perfekt lektion eller vad :) . Haha!





Går dagens
Mina nya jeans från JC




Ska beställa dessa skor från La redoute imorgon (fast i svart). Funkar inte på internet?


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0