Insparken

I fredags var det insparken. Jag och Gabbi åkte hem till Rebecca för att göra oss iordning och när vi väl va klara började det dundra in folk i lägenheten. Förfesten hade börjat. Det var en riktigt lyckad förfest. Men när vi kommit fram till parken där insparken ägde rum klarade jag inte av att vara ute så länge. Det var ute alltså. Hade bara ett par tunna tights på mig och pumps. Höll på att frysa ihjäl alltså. Fick ringa min älskade mamma som fick komma och hämta mig. Missade säkert en del roligheter senare den kvällen men jag ångrar inte attt jag åkte hem. Vet alla fall varför jag frös så mkt, är nämligen sjuk nu. Hade ont i halsen redan igår och nu är det ännu värre.

Bilder från kvällen kommer. Har min kamera hos Gabbi.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0